Besvikelse

Näbbklänningen jag beställde...

Fick ett mail igårkväll... Den finns ej kvar i rosa, dock i gräddvitt! Jag funderar på att strunta i det men samtidigt så tycker jag att klänningen är så fin. Man skulle kunna byta ut sidenbandet i ryggen mot ett rosa band. Det skulle ju vara hur enkelt som helst. Sedan kan hon ju ha rosa accessoarer min lilla flicka :-) Rosa band i håret och något rosa på blomkorgen hon ska bära (blombladen är ju rosa dessutom).

Detta gör ju faktiskt att jag skulle kunna göra hela hennes outfit så att den matchar min. Att alltså sätta i ett ceriserosa band i ryggen, byta ut den gräddvita blomman framtill mot en ceriserosa tyg-gerbera! Åååhhhh det skulle ju vara jättefint!

Ja, jag beställer den nog ändå! Men såååå synd att den inte fanns kvar i rosa :-(

Jag bad företaget maila bilder på kläningen i gräddvitt bara så att jag kan se hur den ser ut! Återkommer med bilder när jag har mottagit dem.

Hej så länge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback