Cambridge

image545

Jag har nog glömt att skriva in det här i bloggen, men jag har sedan i tisdags gått på cambridgekuren. Jag äter inget annat än tre påsar pulver om dagen. Delar upp dem i fem portioner, två halva på förmiddagen, ett helt vid middagen och två halva på e.m/kvällen.

Det är svårt att klara av helt ren kur då det bara är 470 kcal om dagen, men jag äter vid något tillfälle ett ägg, några räkor eller en näve nötter och bara jag får tugga LITE på NÅGONTING, då och då, så funkar det.

Vägde i tisdags 83,3 och i morse 81,7 så det går neråt iallafall...

Målet till bröllopet är 75 kilo men jag hoppas ärligt talat på att nå ner till 70 kilo :-)

Mindre än så tror jag inte funkar till klänningen, för då blir den för stor! Men tänk att klara sig UTAN korsetten! Vilken dröm! :-)

I början av januari vägde jag 86 kilo och ett år innan det var jag uppe så högt som 95 kilo så det har ju faktiskt hänt lite grann på viktfronten och mer ska hända... underbart! :-)
 
                     image546

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback