Dekoration

Jag beställde precis nyss från www.sykompaniet.se (otroligt bra nätbutik för en massa pyssel) paljetter att dekorera med. Så här ser de ut:

image458

Sedan köpte jag sidenband, både ljusrosa och ceriserosa breda sidenband till dotterns näbbklänning.
Jag mailade butiken och sa att jag vill ha den gräddvita klänningen och det känns bra faktiskt! Hon kommer att bli superfin! Nu måste jag bara hitta en skitsnygg rosa eller ceriserosa tygblomma, men det ska väl inte vara så svårt!
image459

De här flatback rhinestones från www.artbeads.com ska jag använda till att dekorera Alices klänning på själva kjolen. Så att hon får en rosa glittrig touch :-)

image460

Kommentarer
Postat av: Herr & Fru

Åh vad kul att hitta hit
vigillar samma saker ser det ut som =)

Kul att du scrappar INFÖR vigseln

jag har laggt till dej bland mina länkar hoppas det är ok

ha en toppen Torsdag

Postat av: Anja

Självklart är det ok :-) Bara kul ju...

ska genast gå in och kolla din blogg! :-)

2008-03-06 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback