Exempelbild

på näbbklänningen...

jag har konverterat fotot på den rosa klänningen till gråskala så den kommer ju inte att vara så här grådassig till färgen, utan gräddvit... Men ni får försöka se det framför er  :-)

image461

Sedan har jag tänkt mig detta bandet med en rosett i ryggen: image462

Istället för den gräddvita blomman som ni ser här, framtill på klänningen, så ska jag sy dit den här vackra rosa tygrosen med glitter på kronbladen och så ska hon ha det här halsbandet till...

image463     image464

Kanske fixar jag själv hennes hår och isåfall kommer hon att ha rosa glitterhjärtaklämmor från HM på sidorna och så två flätor med såna här gummiband vid flätans början, inte längst ner, där sätter vi något nättare gummiband. I rosa såklart, eller silver ;-)

image465

Jag måste faktiskt erkänna att jag nu, när jag ser detta framför mig är ännu nöjdare med den gräddvita klänningen än jag var med den helrosa! Detta kommer bli sååå mycket finare!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag tycker som du, att den gräddvita kläningen är finare! Hon hade blivit jättefin i rosa också men jag gillar verkligen den gräddvita.

Jag är fortfarande SÅ imponerad! Hur hinner du allt Anja? Du måste vara helt slut vid det här laget. Jobb, allt planerande, tre barn och man..vojne vojne! :-)

Det är i alla fall jätteroligt att följa allt planerande här!

Kram
Isa

Postat av: Nina L

Hon kommer att bli supersöt!

2008-03-07 @ 07:22:25
URL: http://ninal.blogg.se/brollop/
Postat av: Anette

Hon kommer bli jätte fin. Tror med på den gräddvita mer. Tror d blir för myclet rosa med en hel rosa klänning.

2008-03-07 @ 08:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback