Ikeatips

Har suttit och surfat runt på IKEA:s hemsida då BT:s sida är nere för tillfället och hittade där en del prisvärda duknings och dekorationsförslag som jag ska lägga fram för M2B imorgon :-)

Lite olika vaser:

Kanister 49 kr

image471

Rektangel vas 39 kr

image473

Blomster vas 79 kr:
image479

Vacker exempelbukett ifall jag väljer en sådan här lite större vas:

image474

Sedan lite mindre vaser ifall jag väljer att låta silverkandelabern ta huvuplatsen på bordet (det är en trearmad silverkandelaber på varje runt bord) och ställer några småvaser runt om:


Blomster vas 19 kr
image476
Blomster vas, 19 kr

image480

Exempelbild på mindre vaser runt en kandelaber:

image477

Eller ifall jag väljer att endast ha ett par blommor per vas, sådär en 3-5 gerbera och ha vackra värmeljus runt om eller något liknande:


Superfin vas, 19 kr
image472
image481


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback