Inbjudningskort på gång

Nu känns det lite panikartat med inbjudningskorten, fast egentligen inte eftersom vi har skickat ut save-the-date-kort. Men nu har jag kommit en bit på väg :-) Har gjort nästan hälften, haha... Helt stel i nacke och axlar är jag!

Jag kunde absolut inte bestämma mig för vilket band jag skulle använda att knyta om korten, så det blev en mix med fyra varianter... Nu måste jag bara göra infoblad oxå! Tänkte göra dem i cerieserosa med vit text :-) och silverstämpel.

Kommentera gärna!

Om ni ej minns hur de ser ut inuti så finns bild här:
http://anjasbrollops.blogg.se/m_012008.html

image436

image437

image438

image439

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättesöta! :-)

Postat av: Stajna

Jag tycker de ser jättefina ut. Ser fram emot att få min inbjudan. :o)

2008-03-04 @ 08:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback