Kristaller

www.kristallrummet.se finns en mängd underbara smycken, hängen och stenar...

Jag vill ju ha en ormkedja och ett hängsmycke, gärna något som glittrar och ett par nätta örhängen, inga som hänger ner för mycket utan antingen sådana som sitter direkt på öronsnibben som "ploppar" eller sådana som är små och inte hänger ner längre än en cm ungefär.

Jag har hittat något jag gillar på denna sida... Vad tror ni om detta?

En ormkedja:

image502

Med ett hängsmycke i kristall, antingen rosa eller genomskinligt (troligtvis genomskinligt för jag tror att det passar bättre med klänningen:

image504 image505

Och örhängen i samma färg som hänget:

image506 image507
image508

Nå, vad tror ni? För simpelt?

Sedan är det ju mina favoritsmycken... Jag har visat upp dem förr... Även detta halsband med ormkedja:

image509 image510

Men jag har en favorit till (självklart även denna med ormkedja) fast här skulle jag inte beställa örhängena utan jag vill isåfall ha de örhängena som är till halsbandet ovanför:

image511

Ni får hemskt gärna rösta! Vilket halsband är vackrast? Och ni som vet vilken klänning jag ska ha... Vilka smycken hade passat bäst till klänningen?

:-)


Kommentarer
Postat av: irina

jag gillar det nedersta! men dom där hjärtörhängena är väldigt fina också!

2008-03-16 @ 22:23:27
Postat av: Angelica

Översta kedjan, det rosa hänget och de översta örhängena!

Nu måste jag också kika in på den där sidan :-)

Postat av: Johanna

Jättefina smycken allihop men jag röstar på den översta kedjan med rosa hänge och de tredje örhängena (hjärtana med pluppar)! :-)

2008-03-17 @ 08:20:59
Postat av: Stajna

Tycker utan tvekan alternativet i mitten. Jättefint!

Puss

2008-03-17 @ 08:29:04
Postat av: Isabell

Jag gillar de nedersta bäst! Alla är jättefina men de är mina favvisar.

Kram!
/Isa

2008-03-17 @ 13:13:33
URL: http://isas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback