Näbbklänning på väg...

Jag fick mail från http://www.littlefairies.se/ idag. Klänningen är på väg och det går att ta bort bandet och sy dit ett annat, så jag är nöjd och glad. Hon kommer att vara så otroligt fin min lilla flicka :-)

För övrigt så har mina cambridgedrycker kommit. Jag längtar till på måndag då jag ska sätta igång! Kilon ska rasa nu! Det var inte alls så jobbigt att prata med konsulenten som jag trodde att det skulle vara, (jag drar mig ju gärna för sånt)...

Träningen har ännu inte blivit av. Min väninna är superförkyld så vi väntar tills hon mår bättre. Då hinner jag kanske komma in i min cambridgekur också och har kommit över de första dagarna då man tydligen ofta känner sig väldigt trött och matt.

Imorgon ska jag ha en fikadejt på stan med en tjej som jag träffat på http://www.brollopstorget.se/ . Vi har chattat av och till på msn i ett år ungefär men inte träffats så vi tyckte det var dags nu ;-) Efter det ska jag till panduro och titta på papper till vigsel- och festprogram. Självklart kommer jag att lägga in bilder på dem imorgon kväll :-)  

Sedan blir det även en sväng till systembolaget för att inhandla lite rödvin till tjejmiddagen på lördag och lite vitt vin till Daniel som tänker tillaga sig en underbar blåmusslerätt när jag är borta. Grrrrr... 

Nu längtar jag som sjutton efter äldsta sonen som är på skidresa med min mamma. Åååhhhh vad jag saknar honom, min goding.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det funkar bra med Cambridge! Min bror kör med den och har gått ner 15 kg på 6 veckor! Och min moster har gått ner minst 30 kg, med hjälp av den metoden. :-)

Postat av: Anja

Härligt att höra! Är precis sånt peppande som jag behöver :-) Tack! :-)

2008-03-08 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback