Näbbklänning

Nu har jag köpt min lilla prinsessas näbbklänning! Känner mig riktigt nöjd för den var på rea! :-) Fanns endast kvar i just hennes storlek. Näbbklänningar är ju svindyra rent ut sagt. Den har tidigare kostat 750 kr (vilket galet nog är ganska billigt för en näbbklänning) och var nu nedsatt till härliga 375 kr så jag känner mig fånigt nöjd.

Så fin hon kommer att bli min lilla gumma.

Sidenöverdel med pärlbroderier, tre lager tyll i kjolen och bomullsunderkjol med tyllkant. Rosett som knyts i ryggen, blomma och rosett där fram är avtagbara. Pärlbroderier längs kanten på det övre tyllagret också. Jag tror att hon kommer älska den:-)

image450

image451

Så här har jag tänkt att hon ska se ut i håret :-) Men jag vet ej om jag gillar alla banden som hänger ner. Vi får se!

image452

Kommentarer
Postat av: Nina L

Anja, gud vilken söt!
Jag är just nu på jakt efter en tärnklänning till min lilla syster som är 9.
Som du skriver, tusan va dyrt det är!!
Vart hittade du denna, tips på vart man kan leta?

Tack!

Postat av: Anja

Jag hittade den på littlefairies.se

Tack, visst är den gullig :-)

2008-03-04 @ 13:10:38
Postat av: Anja

http://www.littlefairies.se/

sådär

det skulle ju vara en länk som du kunde klicka på :-) Kolla festkläder och så flickor 2-14 tror jag det var... Men glöm ej kolla längst ner där det står REA ;-)

Lycka till... berätta gärna om du hittade nåt!

2008-03-04 @ 13:12:04
Postat av: Nina L

Du är en ängel, detta ska jag kolla igenom :-)

Hej så länge!
Nina, alias Astriden på BT ;-)

2008-03-05 @ 07:46:47
URL: http://ninal.blogg.se/brollop/
Postat av: Camilla

Gud vad söt hon kommer bli, med hennes blonda hår och den rosa klänningen, ska bli skoj att se det sen=) den 19 juli =)
På tal om godis, såna mintkulor finns i rosa och vitt, de är goda och har choklad inuti, snöbollar är oxå goda...godis i silver är lite svårare..tror jag...:S
Vi måste ses snart igen, hoppas våren kommer, blev så arg igår när snön kom...vill ju grilla=)
kramar C

2008-03-05 @ 08:51:35
Postat av: Kristina

Å så söt hon kommer bli:)

2008-03-05 @ 09:30:11
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback