Placeringskort

adressetiketter, såpbubbleetiketter osv har jag nu suttit och skapat på vistaprint.se men jag blev mäkta irriterad när jag kom till kassan och upptäckte att man endast hade ett val, nämligen kortbetalning! Jag som inte längre kan se mina sista tre siffror... Dom där som man MÅSTE ange. :-( Blev till att skita i hela beställningen.

Ska fixa det på något sätt, för det är helt ok priser där.

Placeringskort, framsida:
image494
Placeringskort, baksida:
image495

Adressetiketter till de silvriga cellofankuverten och sen skriver jag med ceriserosa metallicgelpenna:
image496

Etiketter till bröllopssåpbubblorna:

image497

Kommentarer
Postat av: Stajna

Vad är bröllopssåpbubblor?

2008-03-13 @ 08:39:40
Postat av: Anja

Vi vill inte att folk kastar ris på oss. (du vet hur sjukt obehagligt jag tycker det är att få saker slänga mot mig, skulle få panik + att det fastnar precis överallt + att det dödar småfåglarna som tror det är mat :-() så vi kommer att dela ut såpbubblor (de är speciellt för bröllop så att klänningen ej får fläckar) som folk kan blåsa på oss istället. Ser supervackert ut och gör underbara bröllopsfoton :-)

2008-03-13 @ 09:56:41
Postat av: Nina L

jättesött men bubblor :-D
massa skoj tips för placeringskorten oxå, tack!

Postat av: Stajna

Ah ok. Coolt!

Puss

2008-03-17 @ 08:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback