Sockerbitar

Är det någon som vet var man kan köpa dessa råsockerbitar i form av hjärtan? Vill så gärna ha såna...

Hade annars tänkt att köpa råsockerbitar (såna där oregelbundna i formen) och göra rosa kristyrhjärtan på, men med dessa sockerbitar så slipper man det jobbet :-)

image543

Tack så mycket för länken till
www.drop-tea.com

Nu har jag istället bestämt mig för dessa sockerbitar då de på den övre bilden var både för stora och för dyra. De var nästan 3x3 cm stora. Inte speciellt lagom till en kopp kaffe alltså ;-)

image547

Kommentarer
Postat av: klara

godmorgon :) gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller så är du gullig :D

Postat av: Nina L

åh, jag har oxå funderat på vart man får tag i dessa.. Om du får reda på svaret, hojtar du till är du gullig!

Inte många dagar kvar för mej nu :-) Gaa!
det blev en näbbklänning från Romantica by the way.

2008-03-27 @ 12:45:22
URL: http://ninal.blogg.se/brollop/
Postat av: Maria

Det ska finnas något liknande på Hartstore.
Finns dock bara i Göteborg och Stockholm. Man hänger dem på sidan av kaffekoppen.

2008-03-27 @ 13:47:26
Postat av: Maria

Tur att man kan stava då! HeartStore ska det ju vara ;)

2008-03-27 @ 13:49:05
Postat av: Maria

Ingen aning om de levererar till Sverige, men här finns det rosa. Endast 3$ :D

http://www.drop-tea.com/

2008-03-27 @ 14:04:59
Postat av: ninia

Shit vad du är flitig Anja..... Tänk vilken ångest du skapar hos oss ogifta tre barnsmammor...
kram ninia

2008-03-29 @ 14:44:07
Postat av: Anja

Har faktiskt hittat ÄNNU bättre sockerbitar än dessa nu... tack snälla maria för länken till www.drop-tea.com

ska beställa glasröret med vita och rosa sockerhjärtan :-)

Ninia
Hehe, tänk på att det handlar om att prioritera, fniss... jag sätter datorn före ALLT annat vet du väl ;-) hehe

NinaL
shit, fjärilar i magen nu eller ;-)

2008-03-29 @ 19:24:48
Postat av: Sofia

Åh, jag skulle också vilja beställa sånna hjärtan, men som jag fattar det så går det inte att beställa till Sverige....eller?? *snyft*

2008-04-07 @ 23:31:22
Postat av: Snart Brud ju...

Hej vad kostade frakten för dig när du beställde till sverige?

2010-08-04 @ 08:40:47
URL: http://rockstarmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback