Träning träning träning...

Nu jä..lar...

Har anmält mig och haft samtal med en konsulent för cambridge. Börjar med detta nästa vecka. Min träning ska komma igång nu även om jag får träna lugnt medan jag kör ren kur med cambridge.

Kilona SKA rasa nu. Jag är innerligt trött på detta! Att kämpa och kämpa utan att något händer. Grrrrrrrr...

Imorgon blir det stan och införskaffande av  träningskläder och sedan gymet för att köra styrka och kondition och få en genomgång av den personliga tränaren för att göra upp ett program.

Whiiiii.... LÄNGTAR!!! :-)

image454                                                image456
                                                                               
image453
image455

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är! Hejja! Det kommer att gå toppenbra!
Och du ? "lattedejt" imorgon, eller hur? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback