Underbara Lyndsay

Ja, så heter min otroligt vackra och sååååå sköna sko från Rainbow Club.

Den är så fin, så fin så fin... Tack Emelie, för idag! Mycket trevligt och ack så mycket fint ögat fick vila på inne på Södra Högtidskläder i Malmö. Saker till festprogram och placeringskort lyckades jag också inhandla :-)

Bortse från mina fötter som var så varma att alla blodkärl var supersynliga *asg*

Jag har ju så magra fötter (typ det enda som är magert på mig är ju händer och fötter ;-) ) så jag var rädd att denna sko inte skulle passa på min fot och den ser liiite stor ut ser jag nu på fotona, men jag hade å andra sidan inte spänt remmarna här och hade nog inte foten ända i, så när man knäpper ordentligt så ser det perfekt ut! :-)

Jag ÄLSKAR dem!!! Visst är de fina :-)

image518

image512

image516

image515

image513

image517

och när jag ändå var igång så passade jag på att köpa strassnålar till min håruppsättning! Det börjar kännas verkligt nu... Riktigt verkligt :-)

image519

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att de passade, vet ju att det var just de skorna du förälskat dig i! De är jättefina! :-)

Postat av: Johanna

Tack! Jag hoppas jag blir nöjd med klänningen när den kommer, men på bilderna ser den ju underbar ut!

Jag har beställt en kortare Vollers-korsett, beställde en annan först men tyckte den var för lång, har rätt liten överkropp, så jag hoppas denna blir bättre: http://brollopsplanering.blogspot.com/2008/03/vollers-korsett.html

Har också funderat på vad man ska göra sen, hela dagarna upptas ju av tankar på bröllopsplaner och bröllopssurfning. ;-) Scrapbooking pysslar jag ju redan med, så man får väl se till att det blir mycket fotat så man kan göra ett tjockt album. ;-)

Kram Johanna

2008-03-18 @ 22:10:14
URL: http://brollopsplanering.blogspot.com
Postat av: Nina L

Jättefina skor!
Ganska lika mina i stilen, klassiska med en knorr ;-)

Kul, kommer ihåg hur det kändes när det va 4 månader kvar :-D Lugnt & stabilt.
Nu när jag har 2,5 vecka kvar så börjar det bli jäkligt stressigt! hihi

2008-03-19 @ 07:43:47
URL: http://ninal.blogg.se/brollop/
Postat av: Stajna

Skorna är verligen fantastiskt fina!

(Du måste ha denna sida kvar även efter att du gift dig. Leta på Internet är ju inte min grej och när jag ska gifta mig så har jag ju världens bästa sida att hitta länkar på. ;o))

2008-03-26 @ 19:55:07
Postat av: Anja

Tack vad gulliga ni är...

Stajna, självklart har jag sidan kvar, den är ju ett superunderbart minne sen, för mig själv :-) och som du säger så kan ju du ;-) och andra blivande brudar ha användning av den, hihi... många bra länkar osv...

kram kram

2008-03-30 @ 00:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback