Vera Wang - Princess

Japp, engelska ebay är något av det bästa som finns när det kommer till kosmetika och parfymer. Jag har gjort många supergoa köp där.

För några minuter sedan blev jag ägare till ett litet prov på 4 ml utav Vera Wangs parfym - Princess som för övrigt inte finns att köpa i butiker i Sverige och jag vill inte köpa en hel flaska utan att veta hur den luktar. Jag TROR att det är en parfym för mig. Men det återstår att se :-)

Det var en seriös säljare, med butik och enbart goda recensioner så jag hoppas på det bästa. Jag lär inte få den förrän efter påskhelgen men jag ser redan fram emot det, hihi...

Vem vet, det är kanske min blivande bröllopsdagsparfym... Jag ska även testa Viktor & Rolfs "Flowerbomb". Det ser jag oxå fram emot. Ska nog kolla ebay nu direkt! :-)

Titta på den underbara flaskan från Vera Wang förresten! Med färgtema rosa och eventuellt hjärtformade smycken i rosa kristall, vore inte detta den perfekta parfymen för dagen?

image520

Kommentarer
Postat av: ewie

Jag älskar flaskan!

Postat av: Carin

Åhhh, tack för tipset! Jag letar oxå "bröllops-parfym... Och jag har bara 1,5 mån kvar tills dagen D *whiiii*
Skall beställa ett prov nu - hoppas hitta!

2008-03-19 @ 10:24:58
URL: http://frufa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback