Ansiktsbehandling

Idag har jag varit på den första ansiktsbehandlingen på LenHud här i stan www.lenhud.nu och det var suveränt. Sååå skönt och huden SLURPADE upp all fuktmask. Jag visste att min hud var torr och verkligen behöver mycket fukt men oj, den är VÄLDIGT torr.

Hon lade en mkt lätt makeup med bara solpuder (japp jag var så brun att hon kunde avända solpuder, hihi) och läppglans och mascara. Nu är jag ju hemma så läppglanset är ju borta för länge sen, men alltså jag har faktiskt aldrig sett min hud ha sån lyster som den hade när jag legat med dessa underbara masker.

Det känns så skönt, rent, fräscht och härligt. Längtar till nästa behandling i juni :-)

Då blir det Askungebehandlingen. Underbart!

Ett foto som jag precis tog... Lite färg jag har faktiskt fått, även om det ska bli MYCKET mer :-) tänk på att jag tittar uppåt, för såna där rynkor i pannan har jag INTE *asg* normalt sett ;-)

image602

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback