Effektiv

är vad jag har varit idag!

Inte nog med att det här är mitt tredje blogginlägg för dagen, jag har nu gjort följande:

1. Beställt bröllopsbubblor
2. Bokat tid för borttagning av födelsemärken (tyvärr inte till bröllopet pga att man ej ska göra det precis innan sommaren, suck)...
3. Mailat en bröllopsfotograf som jag är intresserad av
4. Mailat restaurangen (källarmästaren) ang tid för konsultation med provsmakning.

Så nu förtjänar jag att lägga mig i solen en stund, med TUBTOPP givetvis. Jag vill ju INTE få fula märken som kommer synas i min axelbandslösa klänning :-)

Vet ni att Daniel förresten påstår att han har sett klänningen på en bild, att jag av misstag skulle ha glömt bort att han inte får se den. Det låter osannolikt. Måtte det vara fel klänning. Blir ju skitbesviken om han har sett den :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback