Inbjudan

har nu gått ut via mail till mina fyra närmsta vänner (varav två av dem toastmistresses). Ett par vänner mailade jag inte då jag vet att de inte vill se någonting förrän den stora dagen. Jag inser nämligen att jag behöver en hel del hjälp och behöver gå igenom allt som ska delegeras ut på den stora dagen, se vem som kan/vill hjälpa till med vad så det kändes som att det behövdes en ordentlig träff med lite god middag och vin för att reda ut allt det här :-)

Det är hjälp med festprogram, placeringskort, bordsplaceringen + en bordsplaceringstavla och lite annat smått och gott som står på agendan för kvällen.

Nu hoppas jag att mina vänner nappar och mailar mig förslag på passande datum :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback