Klänningen

är underbar...

Helt fantastisk är den, vilket otroligt handarbete! Och den sitter jättefint! :-) Men mina armar matchar inte resten. Fy sjutton så ledsen jag blir när jag ser dem. De är så sanslöst FETA. Jag måste gå ner ca 7 kg enbart pga armarna. Det måste jag ju visserligen i vilket fall som helst...

Korsetten håller ju in magen och framhäver midjan men ingenting kan ju dölja armarna när man har axelbandslöst, tyvärr...

Nåväl, jag SKA gå ner de där kilona innan den stora dagen :-)

Inköp utav tiara och slöja är förresten oxå gjort nu...

Det blev varken tiaran/diademet eller slöjan som jag hade tänkt mig men såååå fint och jag är såååå nöjd :-)
Här är tiaran/diademet! Den matchar klänningen perfekt!

image608

Kommentarer
Postat av: josefin

Vad roligt att den blev så fin! Ååå jag skulle vilja se den! Men passar den fortfarande om du går ner 7 kg? Det är ju rätt mycket.
Själv hade jag motsatt problem och var alldeles för smal när jag gifte mig. Jag var smal innan ocskså och pga nervositet rasade jag i vikt de sista två veckorna och var inte alls fin (framför allt inte armarna som var jättespinkiga!). Så lite hull är bara fint, då ser man välmående ut!

2008-05-16 @ 07:57:15
Postat av: Anja

Josefin, jag har en hemlig blogg med foton på klänningen men kan inte skriva ut den här eller ha adressen i min dator för min sambo får inte se den hehe...

om du mailar mig på [email protected] så ska jag skicka länken till dig :-)

2008-05-16 @ 11:03:40
Postat av: Isa

Åå vad roligt att du är nöjd med klänningen! Jag är så nyfiken på hur den ser ut men får väl hålla mig till tåls ett tag till.:-)

Strunt i de där 7 kg! Passar klänningen bra för övrigt är det ingen som tänker på hur dina armar ser ut. Det är bara du själv som tänker på det.

Du kommer att bli hur fin som helst!

Kram
Isa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback