Min KLÄNNING har kommit

Oh shit...

Jag är pirrig, stirrig, nipprig och det bubblar inuti, vill bara skrika och skratta...

Fick mail precis ifrån
www.dreambride.se (underbar brudbutik) att min klänning har kommit. Det skulle ta 12-14 veckor så jag har räknat 14 för att inte bli besviken och trodde alltså att jag hade två veckor på mig nu att SNABBT bli av med 5 kg innan provningen!

Men nu fick jag en rejäl spark i röven och imorgon kör jag igång med cambridge igen. Jag gick ju ner 5 kg, gav upp och gick upp 3,5 igen. Men skam den som ger sig.

Jag har mailat dreambride och frågat om jag kan hämta och prova klänningen på torsdag. Ååååhhhh jag är så nyfiken på hur den ser ut, hur den sitter osv. Jag har ju aldrig provat den!

Nu kommer mardrömstankarna...

TÄNK OM DEN SITTER SKITFULT PÅ MIG...

Gulp!

Åååååhhhh MIN KLÄNNING HAR KOMMIT *vrålar*

Det är nästan så att jag blir yr :-)

image601

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback