Om några timmar

får jag se den i verkligheten!!!

KLÄNNINGEN jag längtat så efter men aldrig sett i verkligheten! Inte provat heller!

Shit alltså...

Så nervöst, pirrigt, stirrigt och förväntansfullt. Är livrädd och exalterad på samma gång :-)

Kl.10.30 ska vi vara där (tar två timmar att köra ungefär) så vi kör 8.30. Ska upp tidigt, duscha, raka benen o armhålorna, haha. Måste ju vara FRÄSCH och ren när jag provar min klänning :-)

Mailade till tjejen som har butiken att jag absolut inte vill att någn annan provar min klänning (vet att det förekommer en hel del i vanliga brudbutiker, även efter att en klänning är tingad/köpt men hänger kvar i butiken).

Hon svarade: NEEEJ, självklart får ingen annan prova DIN klänning. Den hänger jag inte ens ut i butiken, den hänger i ett annat rum. Sedan skrev hon: Den är UNDERBAR!!!

Ååååhhhh shit så spännande!

Nu måste jag ju försöka sova helt enkelt... Ska upp kl.06 och det är bara 5,5 timme tills dess.

Natti natti

Eftersom jag inte vill visa MIN klänning så får ni hålla tillgodo med en annan brudklänning, bara för att jag tycker det är så trist med inlägg utan bilder, haha...

image607

Kommentarer
Postat av: Kristina

Å så spännande:)Blir så nyfiken nu.

Postat av: Johanna/Nienna

Men Anja, har du inte lagt in några bilder än?! Sitter på jobbet, så jag kan inte gå in på BT så jag tänkte se om du hade skrivit om klänningen, men icke... :-( Hoppas den var helt underbar och att den passade perfekt! :-)

2008-05-15 @ 15:45:52
URL: http://brollopsplanering.blogspot.com
Postat av: Stajna

Hur gick det???? Ska bli spännande att se dig på din stora dag. :D Längtar!

Puss

2008-05-15 @ 20:02:32
Postat av: Anja

Hej hej

Jodå, den satt bra :-) Jag har alldeles för FETA ARMAR bara. Måste få bort fettet där. Krävs nog att jag går ner ca 7 kg åtminstone för att armarna ska se ok ut. ska börja intensivträna dem nu med mkt lätta vikter (vill inte ha biffiga muskler, urk)...

För förutom mina armar så såg det jättefint ut :-)

(tack för korsetter lixom, det enda jag undrar är hur sjutton jag ska kunna äta ;-))

2008-05-16 @ 00:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback