Vilken väst

Jag har hittat en butik på ebay (som jag vet personer som jag beställt ifrån och varit jättenöjda) som säljer bröllopskläder för brudgummar, dvs västset osv.

Jag har hittat ett par stycken som jag gillar men jag kan inte bestämma mig för vilket jag tycker skulle passa Daniels kostym bäst, så här kommer lite bilder :-)

image650

Kostymtyget:
image651
image654

image652

image653
Silver, svart eller vit???

Vit vill han inte ha egentligen så den går nog bort ändå, men silver, blir han inte FÖR grå då och är inte risken stor att det blir fel nyans, vilket hade varit rätt så fult? Svart, är inte det lite hårt kanske, eller?

Hmmm svart eller silver? Svart eller silver... Help!

En sån här väst på ebay skulle kosta oss ca 200 kr medan de i brudbutik kostar 1.500 kr så det är ju rätt stor skillnad ;-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Oj vad svårt men jag hade nog kört på den svarta:)Kram

Postat av: Jenny

Ja, det är inte lätt, men jag tror oxå att den svarta blir snyggast.

Ses imorgon, kram

2008-05-27 @ 09:51:34
URL: http://jennysbebis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tror också på den svarta. Det finns en viss risk att det skulle bli "för grått" eller fel nyans om du beställer den silvriga. Antar att han ska ha en vit skjorta, tror att det blir snyggt att bryta av med svart.

2008-05-27 @ 11:36:50
Postat av: Stajna

Passar den silvriga färgen till den brungråa kavajen? Svårt att få det att matcha tror jag. Annars gillar jag eg den silvriga bättre än den svart. Tja, ingen hjälp alls från mig alltså. ;o)

Puss

2008-05-27 @ 17:31:24
Postat av: Anja

Förstår hur ni alla tänker men jag vill ha en LJUS brudgum, fniss... Men jag har oxå insett att den silvriga är en chansning och kostymen går rätt mkt i brun/beige trots att helhetsintrycket är grått. Så jag ska försöka hitta en ivoryväst (som pojkarna har). För Daniel vägrar ha vitt, vilket jag hade tyckt var skitsnyggt. Suck...

svart gillar jag inte så mkt av nån anledning. Känns lite begravning??? Äh jag vet inte. Daniel själv tyckte såklart oxå att den svarta var finast men jag tänker mig ju en LJUUUUUUUS brudgum.

:-D

Vi får väl se vad det blir...

2008-05-28 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback